28 Kasım 2013 Perşembe

Erkekler Aynaya Bakmaz

Tanrım bu kadar mı vasat durumdayım! Tamam kendimi çok güzel bir hatun olarak tanımlarsam, güzellere ayıp olur, ama ortalamanın üstü sayılırım yine de. Amma ve lakin, gelip gidip de bana yazan tipler ya yer cücesi, ya suratları mısır patlağı gibi sivilceden geçilmiyor, eciş bücüş...
Evet insanları dış görünüşe göre yargılamak doğru değil ama, gidip de hiç tanımadığın bir kızla konuşacaksan önce aynaya bak! Kendin bak ama, eşin dostun söylediğine aldırma.
Bu erkeklerin özgüven olayını anlamıyorum. Hiçbir kadın tanımıyorum ki kendisi hoş olmadığı halde yakışıklı çocuklara karşı bu kadar rahat olsun, tam tersi çok hoş olduğu halde vasat erkeklerle birlikte bir çoğu. Ama erkekler, ah o erkekler... Sanırsın kendisi bir Yunan tanrısı, gidip de okulunun, bölümünün en güzel hatunlarına yazar da yazar, reddedilmekle de uslanmaz. Halbuki biz kadınlar bir kez geri çevrildik mi özgüvenimizi tekrar toplamamız belki de yıllar alır, karşıdaki adım atmadan yaklaşamayız, gerçi ben öyle değilim ama genelimiz böyle.
Düşündüm taşındım, hiç gidip de yakışıklı sıfatını hak eden bir erkeğe yazmamışım, hep ortalama  tipler. Bana yazanlara gelirsek, hep vasat bile denemeyecek kadar çirkin erkekler. Orantılı bir vücudum var, yüzüm de kusursuz değil ama hoş, yani anlamıyorum ki ne cesaret? Yazmayı bırak adam gelip direkt konuşuyor, önce bir kesişirsin, bakarsın karşılık veriyor mu bir süre gözlemlersin falan, nasıl olur da çat diye gelip Orçun misali "öpüşelim mi" der gibi, o ses tonuyla "tanışalım mı" diyebiliyorsun, bu kadar mı reddedilmezsin ya da bu kadar mı alıştın reddedilmeye, söyle hangisi?
Benden erkeklere öneri, çok yakışıklı, kaslı olmanıza hiç gerek yok. Biraz elinize, yüzünüze, dişinize temiz olun, hoş kokun, yağlı saçlarla gezmeyin! Ağzı bozuk tavırlarınızı erkek erkeğe durumlara saklayın, karşınızdaki kız erkeksi bile olsa, erkek muhabbetinden hoşlanan bir kız bile olsa -ki ben böyleyim-  sevgilisinin küfürlü ve abazan sayılabilecek şekilde konuşmasını istemeyecektir. Hoşlandığınız kızla kanka muhabbetine girmeyin, mesafenizi koruyun, sakın ona ilişkilerinizden bahsetmeyin, onunkileri de kurcalamayın. Ola ki yarın öbür gün sevgili olursanız dert olur. Kendinize güvenmek demek yukarıda bahsettiğim durum değildir, kendinize güvenin ama aşırıya kaçmayın. İlginizi belli edin, karşıdan bir ışık görmeden hemen atlamayın. Muhabbetiniz yoksa bu ışık kesişmektir, varsa birinde ilk mesajı siz atıyorsanız birinde onun atmasıdır, birinde siz onu davet ettinizse sonrasında onun davet etmesidir, ya da davet ettiniz ama bir bahaneyle gelemedi mi, bunu telafi etmesidir o ışık.
Gidip konuşmadan önce parçaları birleştirin, ikinizin vasıflarını yan yana koyup bir karşılaştırın, öyle harekete geçin ve bunu yaparken lütfen objektif olun e mi... Ha diyorsanız ki tüm bunlara vaktim yok, yolda, barda, kafede gördüm, o zaman toplayın cesaretinizi, bol şans :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder