28 Kasım 2013 Perşembe

Şişman Doğulmaz, Şişman Olunur!

Sevgili şişmanlar, baylar, bayanlar...
Bu mektubu size standard görünümdeki ve fazla 3-5kilodan yakınan insanlardan yazıyorum. Sözüm meclisten dışarı, lafım sağlık sorunlarından ötürü fazla kilosu olanlara değil, yemekten kendini alıkoyamayanlara, yanlış anlaşılmalara mahal vermeyelim.
Biliyorum ki fazlalıkları 15-20kilolarda seyreden sizler bizden nefret ediyorsunuz! Tamam nefret olmasın ama söz konusu tartının ibresi olunca hoşlanmadığınız kesin, biz de size pek hoş duygular beslemiyoruz, bizden birbirimize dost olmaz, ikimiz de farkındayız ha?
Öncelikle şunu artık anlayın, biz aç yaşamıyoruz! Ve daha önemlisi biz de yemek yemeyi seviyoruz, bizim de damak zevkimiz mevcut! Yiyorum yiyorum kilo almıyorum diye bir durum da yok, o insanlar genelde zayıf kategorisine girer, biz onlardan da değiliz. Hani şu bizim yakınıp sizin gıcık olduğunuz, vermek isteyip de hiç verilmeyen o 3-5 kilo var ya, her şeyin cevabı orda aslında. Bizim formumuzu korumamız tamamen o 3-5 kiloda saklı, biliyoruz ki o fazla kiloları aklımızdan çıkarırsak, ya da sizleri düşünüp 'Aman canııım ben de abartıyorum, altı üstü bi kaç kilo fazlalık' deyip geçsek, sonuç : vücut kitle endeksi > 25
Bizim motivasyonumuz o sizin lafını etmemize gıcık olduğunuz 3-5 kilo işte... Bizler de yemek yemeyi seviyoruz, çikolata deyince akan sular duruyor, gelsin kebaplar gitsin tereyağlı baklavalar... Ama kafamızdaki o sınır, o sınırı aşınca dur demeyi biliyoruz, dur ne yapıyorsun!
Yemek yemeyi, abur cuburu, alkolü seviyorum, dizi-film izleyip koca bir paket cips, üstüne kuruyemişler ve iki-üç birayı tüketip, şişmiş göbeğime korkuyla baktığım zamanlar hatrı sayılır oranda. Boyum ortalamanın altında, hiçbir zaman at gibi bir kadın olmak istemedim, ama tabi gönül isterdi bi 5cm daha olsun, yok işte napalım bu haliyle de seviyoruz, sevgili kucağına kıvrılıp sokulmanın da avantajları var... Basenim de selülitlerim de var evet, söyleyince siz şişmanlar 'hööö sen selülit görmemişsin bu kiloya ne selülitin olabilir' dese de, evet var! Ama seviyorum bedenimi, bazen o şikayetlendiğim ve asla veremediğim birkaç kilocuğu bile seviyorum, yuvarlak hatları onlara borçluyuz sonuçta...
Evet sevgili şişman arkadaşım, bana sinir olacağına kendi iradene sinir ol! Ben de bir gün şişman olabilirim, o zaman eğer ki sebep bir sağlık sorunu değilse, tüm bu yazdıklarım benim için de geçerli... Ya bedenini sev, ya da elinden geldiği kadar değiştir! Kadın da olsan erkek de olsan aynanın karşısına yarı çıplak geçip bedenine sevgi ve hayranlıkla bakabilmek gibisi yok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder